20 Eylül 2012 Perşembe

türk ticaret kanununa uygun yönetim panelli web siteleri

türk ticaret kanununa uygun yönetim panelli web siteleri Bu kağıt rahatlatmak için üretim Data Domain deduplication dosya sisteminde kullanılan üç teknikler anlatılmaktadır disk performans. Bu teknikler şunlardır:türk ticaret kanununa uygun yönetim panelli web siteleri (1) Özeti Vektör, bir kompakt, bellek veri yapısındaki yeni segmentler belirlenmesi; (2)türk ticaret kanununa uygun yönetim panelli web siteleri Stream-Informed Segment Layout, bir veri düzeni yöntemi diskteki yerellik geliştirmek için ve yöreden korur (3)türk ticaret kanununa uygun yönetim panelli web siteleri Semt Korunan Caching; sıralı olarak erişilen kesimleri için Yinelenen bölümlerin parmak yüksek önbelleği isabet oranı elde etmek. türk ticaret kanununa uygun yönetim panelli web siteleri Birlikte, diskin% 99 kaldırabilir Gerçek dünya iş yüklerinin tekilleştirme için erişir.türk ticaret kanununa uygun yönetim panelli web siteleri Bu teknikler, modern iki soketli çift çekirdekli sistemi etkinleştirmek 15 disklerin tek bir raf ile% 90 CPU kullanımı çalıştırmak ve tek akış hacmi için 100 MB / sn elde etmek ve 210 çoklu-akış hacmi için MB / sn.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder